Jumat, 16 September 2011

Kata orang aku nampak gemookk??

Dah lama tak berbagi cerita dgn blog ini, rasanya sangat rindu..  yeah gimna tdk, beberapa bulan ini aku sibuk dgn kerjaanku sndiri... jgnkan blog ini, kawan2ku pun bilang aku sombong krna dah tak suka join tuk fun bareng mreka.. hiks kepada smua kawan2ku, bukannya aku sombong, tapi apa daya sudah resiko kerjaan... jdi tolonglah kalian maklumi yah... ^__^

hmm kali ini aku ingin bercerita sedikit ttg prubahan yg ada pd diriku....
banyak org brkata pdku, blakangan ini aku berubah.. yeahh aku memang brubah, skrg aku jauh lebih sibuk dari sbelumnya,, jdi aku tak dapat luangkan waktu lagi untuk have fun dgn temen2....

tapi sbnarnya bukan itu yg mreka maksud... lalu apa??
yg mereka mksd bukan sikap aku,, tapi dari penampilan aku.. mereka bilang blakangan ini aku nampak gemukk.. benarkah?? hmm tak sadar dgn perubahan yg ada pada diri sendiri....

ni dia pict aku saat ini.. benarkah nampak gemukk?? hmm aku rasa biasa aja deh...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar